עו"ד איל רמתי

עו"ד איל רמתי

איל רמתי בן 50 עו"ד לענייני משפחה, בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
מגשר משפחה ועסקי.
בזוגיות ואב לשלושה ילדים. מתגורר בהוד השרון.

כעו"ד בדיני משפחה המשמש כיועץ לזוגות שמגיעים להויה לייעוץ משפטי, נחשפתי גם לטקס הנישואין עצמו. גיליתי את יופיו, כוחו, גדולתו ואת ההתרגשות סביבו. כשזוג שביקש ממני לערוך עבורם הסכם משפטי ומשם מצאתי עצמי גם עורך ויוצר להם את טקס הנישואים, מיד התאהבתי. למדתי והשכלתי על הלכות הנישואים ומאז אני מנחה עשרות טקסים מדי שנה.

אצטט משפט שכמעט תמיד מופיע אצלי בטקס: "הטקס שלפנינו הוא ביטוי של חירות ויצירתיות. יציקה של אמונה והקשבה אישית לתוך התבנית של הישראליות היפה והטובה. הטקס שלפנינו, פריה של רוח יוצרת, רצון חופשי והרבה הרבה אהבה". 

אני אוהב את מה שאני עושה, אני אוהב לצקת את התוכן של כל זוג וזוג לתוך השלד הקיים של הטקס ואז לתבל אותו בטעם הייחודי של כל אחד מהזוגות.

הזוגות שלי מספרים עליי

ויקי ויונתן

הבחירה המוצלחת שלנו ב"הויה" ובעורך הדין איל רמתי הוסיפה לחתונה שלנו פן רגשי וייחודי שהבדיל אותנו מעוד חתונת חמישי בערב. כשהתחלנו לחפש אלטרנטיבות לקשור את חיינו ללא מוסד הרבנות הגענו להויה. ביקשנו המלצה על עורך דין מטעמם דרכו נוכל להסדיר את "הסכם החיים המשותפים" ורצה הגורל שהגענו לאיל.

כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלי עם איל הבנתי שאני לא מדבר עם עורך דין שהדבר היחיד שמעניין אותו זה להכין חוזה ולשלוח חשבונית, אלא שמה שמוביל אותו בראש ובראשונה הוא לעזור, להסביר ולקחת חלק אינטגרלי בתהליך מתוך שליחות. הגענו לאיל לפגישה במשרדו ומהרגע הראשון היה ביננו חיבור. איל תמיד הקפיד על אווירה נעימה וחברית ודאג בסבלנות להסביר לנו כל צעד בתהליך לקראתו אנו הולכים. היה ברור לנו מהרגע הראשון שאנחנו מפקידים בידו את המלאכה, הן בצד המשפטי והן כעורך טקס החופה שלנו.

הבחירה באיל מתוך תחושת הבטן העמוקה הוכיחה את עצמה כמוצלחת לא רק עבורנו אלא גם עבור משפחתנו ואורחינו. איל ליווה אותנו באופן שוטף עד יום החתונה.

ברגע שסיימנו את הצד המשפטי (חתימה על הסכם זוגיות וחיים משותפים) עברנו לתכנון וכתיבת טקס החופה. איל פרש בפנינו את כל האופציות ונתן לנו לבחור את התכנים שאליהם אנחנו מתחברים. ביחד בנינו טקס חופה מרגש שכלל בתוכו את המסורת היהודית באופן כמעט זהה לחתונה רגילה ואת הפן האישי בו ביטאנו בפני משפחותינו ואורחינו את הדברים שהיו חשובים לנו להגיד.

לאורך כל הדרך איל ליווה אותנו כמו היינו לו למכרים ותיקים מן העבר ונתן לנו להרגיש שאנחנו זוג מיוחד ושהוא שמח לקחת חלק בחגיגה. אנחנו ממליצים בחום על השילוב הנהדר של "הויה" ועו"ד איל רמתי.

ולרי פרושין – https://www.facebook.com/valeriproshin?fref=mentions

תמר ורועי

הבחירה בהויה הייתה לנו ברורה מראש- רצינו טקס נישואין שוויוני וחילוני, אשר משקף את ערכינו ומחשבותינו. לאחר שיצרנו קשר עם הויה שידכו לנו את איל רמתי להיות עורך הטקס שלנו. החל מהפגישה הראשונה הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. לאורך כל התהליך איל היה נעים, קשוב וחייכן- במשך 2 פגישות (מצחיקות וקלילות) עזר לנו לגבש את טקס החתונה המושלם מבחינתנו.

ביום החתונה- איל הגיע עם חיוך ענק ושלווה גדולה. בטקס עצמו- איל הפנט את הקהל בקולו וריגש את כולם ובעיקר אותנו. מאז החתונה- המחמאות על הטקס ועל איל לא מפסיקות לזרום…

ממליצים בענק ובאהבה!

תמר ורועי

רינת ואיתמר

נתחיל ונאמר שלא חשבנו שנתחתן בחתונה אזרחית אך הזמנים הובילו אותנו לידי זה ויצאנו הכי מרוצים שאפשר. התהליך עם הויה היה נעים ותומך לאורך כל הדרך. אחרי 2 ביטולי חתונה בגלל הקורונה, אירגנו את החתונה הנוכחית ב3 שבועות, דבר שלעצמו יכול להיות מאוד מלחיץ. אך התמיכה המלאה שקיבלנו מנעה ואיל הייתה מדהימה. המפגשים עם איל, תחילה להיכרות בינינו ואז לבניית הטקס היו נעימים. ולמרות שהכרנו את איל זמן קצר מאוד הוא גרם לנו להיפתח, לחקור ולהבין עם עצמנו בדיוק איך אנחנו רוצים שטקס החופה שלנו יראה. וכך היה. נישאנו בטקס מרגש ומדויק לנו. מדויק עד כדי פרגונים בלתי נגמרים מכל הסובבים אותנו. המשפחה שלנו שחששה תחילה שהטקס לא יהיה ברבנות, רק מברכת על הטקס שהיה. חברים קרובים שהיו כבר באינספור חתונות אזרחיות מתרשמים שזו החופה האזרחית המרגשת ביותר שהיו בה. כל אלה מילים של אחרים ,לא שלנו. לנו רק נשאר להמשיך להתרגש ולאהוב בכל פעם שמדברים איתנו על החופה.

טניה ויובל

איל היקר!

אנחנו רוצים לאמר לך תודה מכל הלב.

תודה על טקס חופה מדהים! לא יכולנו לתאר שום דבר שיותר מתאים לנו מזה. ריגשת אותנו, את כל הקהל ובמיוחד את המשפחה.

המחמאות לא הפסיקו לזרום על המילים, הנוסח והדרך שבא בחרת להנחות את הטקס שלנו.

כל האורחים מכל הזרמים פשוט אמרו וואו!

תודה לך על הסובלנות , ההקשבה, והמקצועיות לאורך הדרך .

זכינו להכיר אותך.

ותודה שהפכת את החלום שלנו למציאות.

חיבוק גדול, טניה ויובל

אין המלצות לעורך הטקסים