עדי טל כהן

עדי טל כהן

בין ת"א לירושלים
מאוהבת +2
בעלת מותג "האקטיביסטית"- מרצה, מנחה, ויזמת חברתית

שמי עדי טל כהן ואני מאמינה במהפכות שמחות! ביום אני מנחה ומלווה מנהלי בתי ספר להובלת יזמות, מרצה, וכמובן מנחה טקסי חיים. בלילה, אני גאה להיות שותפה להובלת הפעילות הציבורית ולהיות חלק מהוועד המנהל בעמותת "הותיר אחריו חברה" בהתנדבות. מעל הכל אני נשואה באושר כבר מעל לעשור, אמא לשני ילדים, מתגוררת כיום עם משפחתי במודיעין. בעבר ניהלתי את בית הספר לאקטיביזם ושינוי חברתי של תנועת ישראל חופשית, וזאת לאחר שניהלתי את הפורום לקידום השירות הלאומי-אזרחי, לשינוי מדיניות הממשלה כלפי אוכלוסיות מוחלשות. אני בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ חינוכי מטעם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, וכן בוגרת לימודי אימון אישי מטעם מכון אדלר.

איך ולמה הגעתי להוויה

מאז שהתחלתי לעבוד בישראל חופשית בסוף 2018, הסתכלתי על עריכת החתונות ביראת קודש ובזכות גדולה של העורכים לקחת חלק ביצירת המשפחות בתחילת דרכן.

החתונה הראשונה שלי מצאה אותי,  כאשר זוג פנה אליי בבקשה לחתן אותם. שמחתי ודאגתי כמעט באותה המידה, אבל החלטתי לאמץ את האמונה שלהם בי, ולעשות את המיטב שלי כדי לאפשר להם את החתונה הישראלית שביקשו עבור עצמם.

זו הייתה חוויה מיוחדת, מרגשת ומאוד מספקת- לראות את המשפחות והזוג חווים את הרגע החשוב הזה באופן שמסמל אותם.

אופי החופות שאני עורכת

החופות שאני עורכת הן תמיד כנות ומרגשות

את כל הייתר אני בעצם בונה יחד עם הזוג, ומנסה להתאים את הטקסט, הקצב והסגנון לאופי של הזוגות שלי- כי מעל הכל חשוב לי שהטקס יהיה שלהם ועבורם.

המשותף לכל החופות שאני עורכת הוא השוויוניות בין בני הזוג וההישענות על התרבות הישראלית.

למה בכלל לערוך חופות?

אני מתרגשת בכל חופה מחדש… כל פעם לא לוקחת מאליו את הזכות שניתנה לי להנחות טקס חיים כל כך משמעותי.

האם  אני מחתנת זוגות להט"ב?

כמובן. אני מאמינה שזו החובה שלנו בהוויה, לאפשר לכל זוג באשר הוא להתחתן בישראל.

האם אני מחתנת זוגות מדתות שונות?

אני מחתנת כל זוג שמעוניין בטקס ישראלי ושיוויוני, אני מאמינה שכל זוג צריך לבטא את התרבות והיחודיות שלי בטקס החשוב הזה ביום חופתם.

 

ערן ולינג ממליצים

אנחנו זוג שחי בחו״ל, החלטנו לערוך חתונה יהודית בארץ על מנת לשקף את החיבור שלנו למורשת היהודית וגם על מנת להציג את המסורת היהודית למשפחה של זוגתי. התהליך עם עדי התבצע בחלקו מרחוק (בתקופה שלפני הקורונה!), כשבמהלכו עדי פתחה בפנינו מנעד שלם של תכנים מתוכם עיצבנו ביחד טקס המשקף את הזוגיות שלנו. אני חייב להודות שניגשנו להכנות עם הרבה חששות, אבל מהר מאוד הבנו שעדי לוקחת כל אחת מהבקשות שלנו ברצינות תהומית ושהיא מוכנה לעשות מעל ומעבר על מנת להבטיח שנזכה לחוות טקס מכיל, מכבד ומעורר השראה. תודה עדי שהיית חלק חשוב מיום בלתי נשכח! אגב, אנחנו ממשיכים לקבל מחמאות על הטקס, שנתיים אחרי! במיוחד מהצד הישראלי, מאוד אהבו את התכנים ואת ההכלה התרבותית.

ליאן ולי-אור מספרות

החלטנו להתחתן בהויה כי רצינו טקס אמיתי, שישקף אותנו כבנות אדם וכזוג וייתן ביטוי לדברים שחשובים בעינינו, ערכים של שיוויון וכבוד הדדי, לתת ביטוי לייחודיות שלנו לעומת טקס גנרי דתי ושנוכל להכניס אליו נופך ייחודי לנו. אחרי המלצות פנינו להויה ששידכו בינינו לבין עדי טל כהן המדהימה. נפגשנו איתה בזום להכרות ועוד פעמיים לתכנון הטקס. עדי הבינה אותנו ועזרה לנו לבנות טקס שבאמת מייצג אותנו. היא ערכה את הטקס בצורה מרגשת, ולמדה איך לבצע טקס קשירת ידיים כשרצינו לסגור את הטקס, במקום בשבירת כוס, ביצירה של משהו חדש. מאוד נהנו מהאנרגיות שלה, ההכלה והמקצוענות. לאורך כל המפגשים ובעיקר בטקס עצמו. בסוף הטקס, למשפחות ולאורחים היה חשוב לציין באוזננו כמה התרגשו בטקס וכמה אין דבר זה מובן מאליו, והתקווה שלנו היא שמתישהו (רצוי בקרוב) טקס מרגש כמו שהיה לנו יתקבל בארץ כחתונה חוקית לכל דבר. אנחנו ממליצות בחום לעשות טקס דרך הויה ועם עדי בפרט. הייתה לנו חוויה חיובית ומהנה מאוד!

אין המלצות לעורך הטקסים