מיכל גבריאלוב מאהלר

מיכל גבריאלוב מאהלר

שחקנית וקומיקאית, מנחה סדנאות דרמה לילדים ונוער ומטפלת בשיאצו .
אמא טריה, נשואה, ילידת 1980.

שחקנית וקומיקאית בוגרת בית הספר למשחק הדרך. שיחקה בסדרות טלויזיה הנחתה תוכניות לילדים ולנוער, מנחה סדנאות דרמה לילדים ונוער ומטפלת בשיאצו . כרגע מפיקה עצמאית ועובדת על מופע בידור. מיכל היא אמא טריה, נשואה ילידת 1980.  

אינה וססר כותבים

רצינו להתחתן בטקס לא דתי והמשפחות קיבלו את ההחלטה שלנו בשמחה. קודם כל האינטראקציה עם הויה הייתה נעימה. הסברנו שאנחנו רוצים טקס קליל, מצחיק ולא דתי. בהויה הבינו בדיוק את הראש שלנו ושידכו אותנו לעורכת טקס מהממת!
לאחר שנפגשנו, מיד ידענו שאנחנו רוצים שמיכל תערוך את הטקס. כשקיבלנו את הטקסט עם מה שהולך להיות ממש התלהבנו. היא הייתה אדיבה, מצחיקה ומהממת במהלך הטקס וקיבלנו עליו פידבקים חיוביים כמו – מעולם לא היינו בחתונה כזו מגניבה ומקורית.
צילום: אביב נווה

מור ואלה מספרות

רצינו להודות למיכל גבריאלוב המדהימה. בתחילת הדרך היינו מבולבלות לגבי אופי הטקס שלנו. מיכל הייתה קשובה לנו והשרתה בנו ביטחון שאנחנו בידיים טובות שמבינות מה אנחנו צריכות. המון תודה. היום הזה לא היה מרגש ככה בלעדייה. ובכלל צוות הוויה ובפרט אופיר היו סבלניים וקשובים מתחילת התהליך.   מתחושה לא ברורה ולא מוכרת שהייתה בנו בתחילת הדרך, הפכתם את התהליך לרגוע ובעיקר שלנו. תודה!

הדר ובוריס מספרים

למחתנת הכי מיוחדת ומקצועית, תודה על המתנה והחוויה הנפלאה שהענקת לנו. תודה על תהליך הכתיבה שכלל מפגשים מרגשים, מלמדים ומהנים שהובילו לכתיבת תכני הטקס. בזכותך הגשמנו חלום לבוא בברית הזוגיות בדרך לא שגרתית ובליווי סטנדאפיסטית מהשורה הראשונה. תודה שזרמת עם הרעיונות שלנו אשר הצלחת לשלב במהלך הטקס. חוכמתך, רגישותך, צניעותך ומקצועיותך העניקו לטקס נופך מיוחד. החלק הכי חשוב ומהנה באירוע היה הטקס הנפלא שערכת לנו. אוהבים אותך ומודים לך מעומק ליבנו על הזכות הגדולה שנפלה בחלקנו להכיר אישיות מדהימה שכמוך ולבוא בברית הזוגיות בהנחייתך המרתקת. מאחלים לזוגות רבים נוספים לזכות בחוויה מהנה זו.
יישר כוח!
הדר ובוריס
דוד יוסף

דוד יוסף

 

אין המלצות לעורך הטקסים